Γενικοί Όροι Αγορών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος www.prinos.gr
1. Που ισχύουν οι παρόντες όροι
Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από την ατομική επιχείρηση του Φώτιου Καρατζιώτη, με το διακριτικό τίτλο «Prinos», από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.prinos.gr (εφ’εξής “PRINOS”). Κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, συνεπάγεται την αποδοχή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.
2. Στοιχεία του πωλητή του E-SHOP
Ο πωλητής του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η ατομική επιχείρηση του Φώτιου Καρατζιώτη, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (Μεγ. Αλεξάνδρου 28- Αμπελόκηποι), τηλ. 231073169, e-mail: [email protected]
3. Υποβολή παραγγελίας-Κατάρτιση της πώλησης-Ακύρωση παραγγελίας
1. Όταν πατήσετε το κουμπί «Αποστολή Παραγγελίας», αυτό σημαίνει ότι στέλνετε στην PRINOS μία πρόταση για αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι σας και συμφωνείτε με την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων Αγορών.
2. Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από τη PRINOS. Αυτό όμως, δεν συνιστά αυτόματα αποδοχή της πρότασης σας για αγορά, η οποία θα γίνεται μόνο αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε , οπότε και θα σας αποσταλεί ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης αποδοχής. Η PRINOS επιφυλάσσεται ρητά να αποδεχθεί την πρότασή σας ή όχι, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων που επιλέξατε.
3. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση προϊόντων ή τρόπου πληρωμής /τόπου αποστολής εκ μέρους σας δεν βαρύνει τη PRINOS, αλλά εσάς.
4. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, εφόσον αυτή δεν έχει ακόμη αποσταλλεί. Το αίτημα ακύρωσης μπορείτε να υποβάλλετε είτε τηλεφωνικά, στο 2310731696, είτε μέσω μέιλ στο [email protected].
4. Διαθεσιμότητα προϊόντων
1. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω αλλαγής της αναγραφόμενης τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η PRINOS θα σας ενημερώσει σχετικά με το αν αποδέχεται ή όχι την παραγγελία σας, καθώς και σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την ισχύουσα τιμή ή τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση. Σε περίπτωση μη αποδοχής της, τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται, οπότε και θα ακολουθεί διαδικασία επιστροφής τους ανάλογη με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε.
2. Η PRINOS ελέγχει καθημερινά την ορθότητα των αναγραφόμενων τιμών των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε κάθε περίπτωση όμως, επιφυλάσσεται ρητώς ως προς τυχόν λανθασμένη αναγραφή τιμής από παραδρομή οφειλόμενη σε ανθρώπινο ή τεχνικό παράγοντα, η οποία (τιμή) προδήλως δεν θα μπορούσε να ανταποκρίνεται σε συνήθη ή μέση τιμή διάθεσης του αντίστοιχου προϊόντος. Η PRINOS θα σας ενημερώσει σχετικά με τυχόν λάθη σε αναγραφόμενες τιμές προϊόντων που παραγγείλατε και την ισχύουσα τιμή. Τυχόν πληρωμές που κάνατε στην περίπτωση αυτή θα ακυρώνονται.
3. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώνεστε εντός 5 εργασίμων ημερών σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας.
5. Δωροκάρτες
Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε αγορά δωροκάρτας, ως δώρο προς τρίτους. Σε περίπτωση που προβείτε σε αγορά δωροκάρτας, θα εκδοθεί ένας μοναδικός κωδικός που αντιστοιχεί στη δωροκάρτα, ο οποίος θα αποσταλλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση του προσώπου που επιλέγετε και δηλώνετε κατά την αγορά της. Η εξαργύρωση της δωροκάρτας εκ μέρους του παραλήπτη της μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
Α) Στο φυσικό μας κατάστημα (Μ. Αλεξάνδρου 28-Αμπελόκηποι) από οποιονδήποτε κατέχει το μοναδικό κωδικό της δωροκάρτας.
Β) Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, από οποιονδήποτε, ο οποίος αφού επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμεί, θα χρησιμοποιήσει ως τρόπο πληρωμής τον κωδικό της δωροκάρτας.
Οι δωροκάρτες δεν αποτελούν προϊόν ή αγαθό, επομένως δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν, καθώς αυτό εξομοιώνεται με ρευστοποίηση της δωροκάρτας. Είναι όμως δυνατή η επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν με δωροκάρτα, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στους όρους επιστροφών μας.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που αγοράστηκαν με την δωροάρτα η επιστροφή της αξίας τους θα πραγματοποιείται με την πίστωση της αξίας τους στο διαθέσιμο υπόλοιπο της Κάρτας. Εάν η κάρτα έχει λήξει κατά την επιστροφή των προϊόντων, η αξία του προϊόντος θα πιστώνεται σε ένα Πιστωτικό Κουπόνι που θα παραδίδεται στον πελάτη, είτε ηλεκτρονικά, εφόσον πραγματοποίησε την αγορά του μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, είτε στο φυσικό κατάστημα, όταν έχει πραγματοποιήσει την αγορά του στο φυσικό μας κατάστημα.
Οι δωροκάρτες δεν μπορούν να εξαργυρωθούν σταδιακά, αλλά μόνο με εφάπαξ συναλλαγή, οποτεδήποτε εντός χρονικού διαστήματος 6 μηνών από την αγορά τους, με επιλογή προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, συμπληρώνοντας τη διαφορά της τιμής.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με βάση την ελληνική νομοθεσία και ειδικότερα σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 7 του Κώδικα Φορολογίας Απεικόνισης Συναλλαγών (Ν. 4093/2012) απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο εκδίδεται στην πώληση, κατά την παράδοση ή την έναρξη αποστολής του αγαθού. Επομένως κατά την αγορά της δωροκάρτας δεν εκδίδεται απόδειξη λιανικής, καθώς δεν λαμβάνει χώρα παράδοση-πώληση αγαθών, αλλά αγορά δικαιώματος υπέρ τρίτου το οποίο είναι ενσωματωμένο στη δωροεπιταγή.
6. Πληρωμή και τιμές προϊόντων
- Όλες οι τιμές στο www.prinos.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φ.Π.Α.
- Με την ολοκλήρωση της επιλογής των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, δηλαδή:
1. Online πληρωμή με χρεωστική – πιστωτική κάρτα
2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Alpha Bank
Για την πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:
• Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας επιλέγετε ως τρόπο πληρωμής “Τραπεζική κατάθεση”.
• Καταθέτετε το χρηματικό ποσό στο λογαριασμό με το εξής IBAN: GR2801407180718002002004890
• Αποστέλλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο [email protected].
3. Αντικαταβολή:
Πληρωμή μετρητοίς στην Courier κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για την πληρωμή με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 3€.
4. Πληρωμή κατά την παραλαβή από το κατάστημα:
Αν επιλέξετε να γίνει η παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα, η πληρωμή γίνεται κατά την παραλαβή στο ταμείο του καταστήματος.
Συναλλαγές πάνω από 500,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής με μετρητά.
4. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες Maestro, MasterCard, Visa, Diners και American Express. Τα στοιχεία πληρωμής κρυπτογραφούνται κατά την επεξεργασία τους. Όλες οι online πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας γίνονται στο ασφαλές προστατευόμενο περιβάλλον της συνεργαζόμενης πλατφόρμας πληρωμών. Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την PRINOS, αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Σημειώστε ότι ενδέχεται το ασφαλές σύστημα πληρωμών να σας ζητήσει να επιβεβαιώσετε τη συναλλαγή μέσω 2 παραγόντων αυθεντικοποίησης, αποστέλλοντάς σας γραπτό μήνυμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα με μοναδικό κωδικό, με την προϋπόθεση να διαθέτετε ήδη κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας έκδοσης της κάρτας σας.
5. Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση, η παραγγελία σας ετοιμάζεται μετά την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της PRINOS. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, που επιβάλλουν οι τράπεζες επιβαρύνουν τον πελάτη.
6. Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από την PRINOS με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Όταν η πληρωμή από εσάς έχει γίνει με κατάθεση σε λογαριασμό μας, ή με αντικαταβολή μετρητών, για την επιστροφή των χρημάτων, θα πρέπει να μας δηλώσετε το ΙΒΑΝ ενός λογαριασμού σας, στον οποίο δικαιούχος είναι το πρόσωπο που υπέβαλε την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
7. Παρακράτηση κυριότητας
Προϊόντα που τυχόν παραδόθηκαν σε σας χωρίς να έχουν εξοφληθεί ολικά ή μερικά, παραμένουν στην κυριότητα της PRINOS μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή εξόφληση του τιμήματος.
8. Τρόποι παράδοσης παραγγελίας
Η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
Α) με αποστολή με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών, με κόστος 5€ για παραγγελία κάτω των 50 ευρώ, ή δωρεάν για μεγαλύτερες παραγγελίες
Β) με παραλαβή της από το φυσικό μας κατάστημα (Μ. Αλεξάνδρου 28-Αμπελόκηποι)
9. Χρόνος παράδοσης
1. Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνουμε πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ο χρόνος παράδοσης εναπόκειται αποκλειστικά στις εταιρίες ταχυμεταφορών, όμως ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)
2. Η παράδοση της παραγγελίας σας θα πραγματοποιείται, εφόσον είναι εφικτό, εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, εκτός εάν ειδικές συνθήκες επηρεάζουν το φόρτο των εταιριών ταχυμεταφορών και επιφέρουν έκτακτες καθυστερήσεις. Σε περίπτωση δυσπρόσιτων ή απομακρυσμένων περιοχών (πχ νησιά ή απομακρυσμένες επαρχίες), ενδέχεται η αποστολή και παράδοση των προϊόντων σας να απαιτεί περισσότερο χρόνο, συνήθως 2-5 εργάσιμες ημέρες.
3. Σε κάθε περίπτωση, η παράδοση της παραγγελίας δεν θα υπερβαίνει τις 30 ημέρες, εκτός περιπτώσεων ανωτέρας βίας (απεργιών συγκοινωνιακών μέσων, κακοκαιριών, ή περιόδους μεγάλου φόρτου εργασιών των ταχυμεταφορών κλπ).
10. Έξοδα παράδοσης και επιστροφής προϊόντος.
Έξοδα παράδοσης
Ποσό παραγγελίας - Έξοδα αποστολής ανεξαρτήτως βάρους
Κάτω των 50 ευρώ: 5 ευρώ
Άνω των 50 ευρώ: ΔΩΡΕΑΝ
Αντικαταβολή: 3 ευρώ
Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων που σας αποστείλαμε και είναι ελαττωματικά ή εσφαλμένα, βαρύνουν εμάς, εφόσον τα επιστρέψετε με τη συνεργαζόμενη μαζί μας εταιρία ταχυμεταφορών που σας τα παρέδωσε.
Τα έξοδα επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων βαρύνουν εσάς.
Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Σε κάθε περίπτωση και για την πλήρη ενημέρωση του πελάτη, το τελικό κόστος μεταφοράς υπολογίζεται στο καλάθι.
11. Έλεγχος προϊόντων κατά την παραλαβή
Κατά την παράδοση οφείλετε να ελέγχετε τα προϊόντα που παραλαμβάνετε, καθώς μετά από αυτήν φέρετε εσείς τον κίνδυνο της τυχαίας καταστροφής, χειροτέρευσης ή απώλειάς τους. Η υπογραφή σας στο έντυπο παραλαβής έχει τη σημασία ότι αναγνωρίζετε πως παραλάβατε ορθά τα προϊόντα της παραγγελίας σας και ότι αυτά δεν φέρουν ελάττωμα.
12. Μη παραλαβή προϊόντων
Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 30 ημερών μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η PRINOS επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής, (ποσού 5 ευρώ) το οποίο θα εξοφλείται από τη PRINOS με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.
Σε περίπτωση που δηλώσετε εκ νέου την επιθυμία παραλαβής των προϊόντων, τα έξοδα επαναποστολής τους θα βαρύνουν εσάς, ανεξαρτήτως του ύψους της παραγγελίας.
13. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος
Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες ξεκινούν από την παράδοση του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και την τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων.
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή στις ακόλουθες κατηγορίες προϊόντων: α) εποχιακά προϊόντα, μετά το τέλος της σεζόν, β) εσώρουχα , κάλτσες και μαγιώ για λόγους υγιεινής και ασφάλειας.
Τα υπόλοιπα είδη προϊόντων, μπορείτε να τα επιστρέψετε αρκεί να είναι στην αρχική τους κατάσταση, άθικτα, πλήρη, χωρίς καμία φθορά, και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες των προϊόντων ή αυτά να έχουν φορεθεί, πλυθεί, ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο πλην της απαραίτητης δοκιμής τους. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφετε διαπιστωθεί ότι έχει υποστεί φθορές ή αλλοιώσεις που δεν ανάγονται στο αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό της απομείωσης της αξίας του προϊόντος (βλ. παρακάτω στον όρο 15).
Τρόποι άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης:
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την από απόσταση πώληση μη ελαττωματικών προϊόντων, αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό ξεκινά από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστροφή των προϊόντων ή η αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης που συνοδεύεται και από επιστροφή προϊόντων, θα θεωρείται εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη της παραγγελίας. Η δήλωση υπαναχώρησης αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:
- Με συστημένη επιστολή προς την ατομική επιχείρηση «ΦΩΤΙΟΣ ΚΑΡΑΤΖΙΩΤΗΣ», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη (Μ.Αλεξάνδρου 28, Αμπελόκηποι ΤΚ 56123) βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης)
- ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] (εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης)
Συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, υπογράψτε την και στείλτε την με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη στη διεύθυνση: Φώτιος Καρατζιώτης, Μεγ. Αλεξάνδρου 28-Αμπελόκηποι, ΤΚ 56123, Θεσσαλονίκη.
Συνέπειες υπαναχώρησης
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν μείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και τα τυχόν οφέλη που απορρέουν από αυτή την μείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της συνηθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο εκτός από εκείνον που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως συνηθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να γινόταν με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.
Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η PRINOS ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η ραφή του, η πλύση του, το σιδέρωμα, η κοπή του, η τοποθέτηση συστατικών ή πρόσθετων υλικών ή μερών πάνω στο προϊόν, κλπ.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (πχ εσώρουχα, κάλτσες, μαγιώ κλπ).
- Σε εποχιακά προϊόντα μετά το τέλος της σεζόν.
Μείωση αξίας προϊόντος- επιστροφή αξίας
Ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο της εξέτασης που θα έκανε σε ένα φυσικό κατάστημα για να ελέγξει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη PRINOS, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη PRINOS με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η PRINOS θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η PRINOS δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Η PRINOS να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη, που ανέρχεται κατά κανόνα στο 20% της αρχικής τιμής πώλησης (και όχι τυχόν τιμής έκπτωσης ή προσφοράς). Η PRINOS σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).
16. Δικαιώματα καταναλωτών - Ευθύνη - Ανωτέρα Βία
3. Τα δικαιώματα των καταναλωτών από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του νόμου περί προστασίας των Καταναλωτών, αλλά και από κάθε άλλη σχετική διάταξη, ισχύουν όπως προβλέπουν οι παραπάνω νομικές διατάξεις.
4. Αξιώσεις του πελάτη για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση κάθε είδους και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδίως, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
5. Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.
17. Δικαίωμα επιστροφής, διόρθωσης ή αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων
Τα προϊόντα που απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενδέχεται να διαφέρουν χρωματικά από την πραγματικότητα, (εξαιτίας διαφόρων παραγόντων όπως των χαρακτηριστικών της φωτογράφησης, του φωτισμού κατά την φωτογράφηση, της ανάλυσης της οθόνης κλπ). Τέτοιες αποκλίσεις δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ελλείψεις συνομολογημένης ιδιότητας ή ως ελαττωματικότητα των προϊόντων που παραγγέλνετε.
1. Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το παραπάνω περιγραφόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει όποιο επιθυμεί από τα δικαιώματα του δίνει ο νόμος λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος (διόρθωση, αντικατάσταση, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση), και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του νόμου, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη PRINOS.
2. Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
3. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η PRINOS επιφυλάσσεται ρητώς για την διάγνωση του προϊόντος ως τέτοιου, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί με μη ελαττωματικό ή να διορθωθεί, εφόσον αυτό είναι εφικτό.
4. Εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες, το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν παρέχεται εκ του νόμου.
5. Εάν το ελάττωμα επιδέχεται διόρθωσης, ή αντικατάστασης ο πελάτης οφείλει να αποδεχθεί τη διόρθωση ή την αντικατάσταση, εκτός αν η άσκησή του είναι ασύμφορη για τον πελάτη.
6. Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και η PRINOS μετά τον παραπάνω έλεγχο διαπιστώσει την ύπαρξη ελαττωματικότητας, ο πελάτης μπορεί να πληροφορείται σχετικά με την πορεία της αντικατάστασης ή της διόρθωσης.
7. Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.
18. Τελικές διατάξεις
1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
2. Για οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της PRINOS και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε επίσης, στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
3. Η προστασία των νόμων περί συμβάσεων που γίνονται από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
4. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.
Τελευταία ενημέρωση των όρων : Μάρτιος 2022